bir sürü haller içinde...

25 Kasım 2013 Pazartesi

sağlıklı (!?) beslenme

Kendimlen o kadar gurur duyuyorum ki anlatamam.. Yani doğum öncesi kilolarıma indiğim gibi sağlığım da gayet yerinde..

Süpper düpper sağlıklı besleniyorum.. Ana öğünler, ara öğünler.. sebzeler, meyveler.. cevizler, bademler.. süt, yumurta, balık.. pehpehpehhh.. desem de inanma a okuyucu..

O kadar rezalet bir beslenme biçimim var ki nasıl halen hayattayım veyahut nasıl kilomu sabitlemeyi başardım anlamak imkansız.. Üç güne bir kanal kanal dolaşıp diyet listeleri veren tüm diyetisyen insanlarına sormak lazım.. Birbiri ile çelişen tüm yaklaşımlara karşın temel kabullerin ne kadar dışında beslendiğimi nasıl anlatsam bilemedim.. Şu cümle herhalde hayatımın anlamı olur: Tatlı için yaşıyorum& tatlı ile yaşıyorum...



Üniversite sonrası aldığım kiloların büyük bölümünü verirken nasıl verdin diyenlere verecek bir cevabım vardı en azından.. Evet çay&sigara diyeti tüm sağlık kurallarını altüst ediyordu ama akılcı bir sebep-sonuç mantığına dayanıyordu.. Velakin şu an verecek bir cevabım bile yok.. Eeeüü koşturmaca, Ulaş falan diyorum ama doğrusunu ben de bilemiyorum..

Neyse uzatmadan vereyim diyet listemi (!??) ne kadar sağlıklı beslendiğimi kendiniz görün..

Sabah:

Nesfit, müsli, ceviz, kuru kayısı (bazen de kuru incir) doğradığım sütlü bişeyyy (nesfit tek başına pek bi yavan geliyor, kahvaltı da o saatte hiç cazip gelmiyor bundan sebep) ve tabiki çay

gün içinde:

çay ve kahve.. bolbol

ve çikolata, bisküvi, gofret tümden tatlı olanlardan.. sınır yok :))

akşamüstü: (bazen- tatlıdan midem bulanırsa:)

yarım ev yapımı poğaça, simit bişey ne bulursam..

akşam:

ev yemeği (ne varsa)

gece:

çay ve yanında mutlaka ve mutlaka tatlı artık ne olursa.. çoğunlukla çikolatalı bir şeyler.. browni olur, tiramisu olur, sufle olur, sütlü tatlı da olur.. olur canım tatlı olsun da.. ama şerbetli tatlı pek sevmem bak..

İşte gün boyu yediklerim böyle.. Öğleni bisküviyle falan geçiştiriyorum.. Acıkmıyorum canım zorla mı yiyecem.. alala :))

Zaten akşam yemeklerini de tatlıya yer kalsın diye abartmıyorum.. Zaten tatlı yiyebilmek için yemek yiyorum diyebilirim. Gün boyu fazla tatlı midemi bulandırıyor zira.. Azıcık bastırsın diye öğün yiyorum..

Haftasonunda değişen tek şey kahvaltı.. Onda da çok açık söyleyeyim, peynirdi, omletti, domates, salatalıktı hepsi ve hepsi nutella için alt yapı..

O kadar sağlıklı besleniyorum ki bazen günlerce meyve yemediğimi fark ediyorum.. Tatlı sevmiyorum, yemiyorum diyenlere de hastayım.. Sorasım geliyor ee ne yiyorsun?? tatlıdan başka yenecek ne var ki dünyada?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...